rain love

Saturday, December 27, 2014

Dear

27 disember 2014

Thanks Allah for this date ..

honestly im crying when i see this pic .. we're  become closer ... thanks Allah

dear ,
today, i meet them , thanks because brought them to me .. 2 bulan dh berlalu tp masih terasa baru smlm kita jumpa empat mata, Allah syg kan dia , kami merelakan, memujuk diri masing2 utuk terus kan hidup tanpa mu disisi , kini kita terpisah , berada di alam yg lain , derita mu di dunia, pergi mu dengan senyuman , tiada setitik darah di antara kita tapi, air mata ni tumpah setiap kali menerima berita perkembangan mu di hospital, Allah hntarkan pak ngah , even xdpt tlg sgt, tp dia dtg melawat, Allah, kmi xda pertalian darah, tp hubungan terjalin sejak peristiwa tu buat kita semua jd rapat.

perginya dia buat selamanya, benar2 menyentuh hati, sungguh aku ckp rindu, rindu lagi keluarganya, kuatnya mereka tabahnya mereka :( aku belajar utk terus berada satu sama lain , aku belajar erti keluarga yg mementingkan silaturahim, sungguh sayu :( rasa ni ? benar ini petunjuk istikharah ku ? benar dia jodoh ku ? benar dia menginginkan hubungan ni ? persoalan ? main2nya aku dgn perasaan sendiri.

singkat .. ya .. selesa aku melayan mereka berdua, rancak seperti dh lama kenal ? really ? Alhamdulillah, dulu aku sungguh2 kata xmau, tp aku rebah tersungkur dgn perasaan sendiri , nikmat Allah bg ? ya.. yakin .. seperti mana dia yakin utk mengenaliku !

ya Allah , sayu ? kenapa ? syukur padaMu ya Allah atas rasa yg hadir ini ,, sungguh aku keliru !




dr athirah's w-day 

No comments:

Post a Comment