rain love

Thursday, May 31, 2012

tukar fikiran

assalamualaikum :)


sihatkah anda2 semua :) rindu ampa2 suma . ..  lama x taip2 kat sini .. .  muaaaaaah :) syg sikit busuk ka x  .. .  . . . .  hehehe ampa sume busuk la ! xmndi ka ?? hhehe grau2 saja ^_^


act  ..  nk cita yg aku dpt  ..  .. .  .. . tawaran sambung stdy kat uitm :) hehe first tu aku bgga la sikit :)  . ..  bila tgok kos yg aku dpt tu tah apa2 ja .. .  mcm malas ja nk p. . .  n aku pun tetapkan ati nk teruskan stdy kat tingkatan memandangkan tingkatan 6 pun da tukar sistem guna sistem semester ala2 IPT :)


bila aku bgtau mak aku yg aku nk tolak tawaran utk ke uitm .. .  mak aku pun sokong  . ..  hehe .  ..  aku pun  p la sekula cam besa utk orentasi tigkatan 6 :) 


semiggu sebelum cuti sekolah utk penggal ke2 yg cuti 2 minggu tuuuuu  .. . .. abg aku yg no 3 msj aku kat laman yg popular pda masa kini iaitu FESBUK hehehe . ..  camni ayat dia  .. . ..  " Hang pkir la abis2 tawaran ke uitm tu..tawaran bukan mai selalu..jadikan ia sebagai tangga untuk hang capai cita2 n impian hang..kita perlu berhijrah utk memcapai impian kita..hang la satu2 nya harapan mak..Kami semua dah mengecewakan mak..klu bleh undur blk masa,bang mie pun merasa nak masuk U blajaq betui2.. Pkir la abis2..jangan hampakan mak..hang nak jadi cam Kami semua ka..JANGAN. Bang mie tau pasai pa hang xmau p...klu ada jodoh x kemana..macam bang mie ngan kak ila hang..ada jodoh kawin gak...Pkir-pkirkan lah...bang xmau hang menyesal dikemudian hari.  "  
hahhaha ori gitu aku kopi hehe  . . .  . .  bila di pertimbangkan balik . . ..  esok tu aku pun p la antaq surat tawaran kat PK tingkatan 6 sekula aku . ..  cikgu tu tnya aku " awk da pikir abes ka nk tinggal tingkatan 6 ni ?? " waaaaa cikgu jgn la tnya saya bnyak2 kali :) setelah 2 kali beristikarah akhirnya aku memilih uitm :) ari ni 31 Mei 2012  . . .  maknayna tinggal lagi 2 ari aku nk melangkah masuk alam U :) heheh tatau la apa perasaan aku sikalang ni .. .  happy ?? syok ?? takot ?? sume bersatu :)

pasal baju2 lak .. .  owg len suma pakat p beli kain utk buat baju kurun ( utk budak matrik la ) tp uitm bebas kot :) hehhehe  . .. . ..  awal2 lg mk aku dah sponsor ( betui dak eja ) baju kurung dea .. . . maklumlah mak aku dah pencen dri keja  . ..  so baju kurung dea suma bole kat aku laaaaaarrr :) satu hal lagi kmi sama size  .. .  hehe :) ank mak katakan  .. .  .

pasal uitm lak ....  ku dpt uitm belah2 utaqa haha . ..  iaitu uitm arauu ..  . jauh kan ??? lebih kurang 30 minit dri umah aku hehehe . ..  dulu dok bercita-cita nk p stdy kat luar negeri . .  haaaa luaq negeri la ni :D hehhe . ... 

k lah aku pun da tatau nk taip apa lgi  .. . the last word is  .. ... ..  kepada kwan2 yg lain selamt belajaq :) ta kisah la dimana anda sume smbung stdy jnji niat kena betui baru dpt redha ALLAH :D
assalam ^_^

No comments:

Post a Comment