rain love

Thursday, May 17, 2012

pra U

assalamualaikum :)

lama x update ... no idea larr ')
ermm alhamdulillah result spm pun da kuar ... aku juz dpt apa yg aku usahakan :)klo nk nyesal pun ta guna an  .. . . juz smile n mulakan hidup baru ... aku mnyambung pngajianku di PRA Universiti (form6) . .

perasaan aku teruja sgt ! haha . . .  egtkan dah xdpt fom6 tp Allah bg lg peluang kedua tuk aku baiki kesilapan aku masa SPM :) Allah tu maha adil :D masa nk masuk dftar ... ya Allh malasnya ! kol 8 bru aku bgun =_= dtambah pula dengan hujan . . . aduiii kuat gila graviti di ats kalti ! sedih sgt  ,. . bila kawan2 yg len dpt u n matrik . . tp apa bole buat dah bukan rezeki aku :)

tahun ni STPM dah upgrade kot . . . dah jd sistem semester sama ja mcm matrik n ipta :)  . .. .  satu ari sowang kakak dri uitm kol dan bgtau yg aku dpt uitm arau kos sains gunaan -___- apa benda nih ??? bestnya haha dpt u ! tp pikir2 punya pikir bincang ngn mak .... lastly aku putuskan utk belajar di pra U :)

yahooo baju hitam putih ... mmg cun :) . . . 2 minggu orentasi n mggu depan adalah mggu terakhir orentasi . . . pastu cuti . . . . ikmatnyaaaaaaaaaaaaaaaaa :) . . . abes cuti tu da start belajar . . . hujung tahun 2012 dah exam stpm yg pertama :) so tahun ni xbole men2 la . ..  :)


No comments:

Post a Comment