rain love

Friday, March 25, 2011

                                         SPONGEBOB SQUEPANTS


        weee,,,,kol 5 ptg ,,,, wajib da depan tv 9!! haha time to watch spongebob!!! haha,,,tah cmna aku leyh minat sponge kuning neyh,,,,tp aku seyes mnat tol2,,hehe!! 
   
           satu ari aku da masok 1 pertandingan kuiz kat kedah,,,aku exited gila vavis macok kuiz tu bab hadiah dia menarik hahah!!! gila2 aku dpt kalahkan kakak2 n mkcik !! tp last2 aku yg dikalahkan!!hua3,,,aku juz dpt num 2,,,huhuw,,,,,,!!! 


           then,,tiba lah time yg plg aku exited gila vavis,,!!mkcik tu dpt num 1 weyhh!!terror gila!!haha!! tggu pnya tggu tmpt kedua dipggl,,,aku pon bgn lah dgn snyum sokmonya,,hehe!! ciss!! dpt natang neyh!!wuekk!! ta suka!! hua3!!


         then,,tmpt ketiga dpggl,,,,waaa!!!! kakak tuu dpt SPONGEBOB SQUEPQNTS!!aku nak!!!! masam gila muka aku!! hah time mkn!! aku ajk kakak tu tukaq hadiah!! yess!!! akhirnya aku dpt gak sponge kuning tuuu!! yyeeee!!! haha,,,wlupon hadiah aku lebih besaq dr hadiah kakak tuu jnji aku leyh tido wit sponge kuning !! haha gila vavis!!

No comments:

Post a Comment