rain love

Friday, March 18, 2011

                    ... 5SCIENCE2 SMKAH...
  Nama aku cam besa lah nur azimayazni bt ariffin,,,tuu nma pndek aku,,nma pnjg aku ema jer,,huhu,,dalam kelas aku dok plg depan skali,,,hehe baik dak aku hua3,,!!



ni lah kelas aku,,,,,lawa dak model2 pintu hahaha,,,,,,


                                              cantik dak carta organisasi kami???
                                              

nniii pic time hias2 kelas,,,,lawa dak huhuhu,,,,,


                                  ini namanya mimi,,,,patner tucen aku ,,tucen kimia
                                                                        =)

                                  ney plak member aku plg reyuhh,,,ni lah monitor 
                                                                  kami!!!=)


                                                             ney lah kak own!!!,,,
                                          patner aku kat sebelah,,,hua3,,,tiap2 ari time sej,mate,
                                                     akaun,,fizik,kimia,,msti kmi sleep,,!!!=)


hahaha,,,,,neyh la aku!!! hua2,,,huduh kan??
tembam,,,temok!! haha tapi mmber aku suma kta aku kering,,,!!!
huh kejam,,,,!!!
=)


haaaaa,,,, da tgok my class???suka x??hehe,,,tu la kelas yg aku stdy la ney,,,tuuu suma muka bakal2 spm,,,
spm????
waaaa da nk exammm!! hua3,,,,,,heeee tatotnya,,,,,,hope kawan2 doakan kiter er bg dpt straight A,,,ta dapat straight A lulus sume sbjek pon Alhamdulillah,,,,
=)  (=

2 comments: