rain love

Tuesday, May 31, 2011

cuti!!!!

yeah!!! ari ni bru aku asa nikmat cuti yg sebenar2nya!! hahak!!!

semiggu cuti bru asa nik mat cuti??? xplek ka???? plek an2???hehe!!! mksud aku!! mggu ptma cuti 3 ari dah full ngn tucen2!! arghhh tucn??? past midyear exam twus cuti!! cuti la sgt!! 3 ari tucen waaaaaaa!! n kemarin ari selasa ari trakhir tucen!! yes!! hehe!!

yes!! kmi student SMKAH taw yg ckgu2 SMKAH nk kmi semua succsess lam exam kan!! kmi kan dah besaq dah 17 thun pon hidup!! 17 thun ni la nk amek exam lg 5 bulan kot!! tp klu tolak mkn mnum,,tidoq semua tu asanya tggl g 5 ari!! waaa!!! spm!!! 
apa la yg aku dok ngarot kat ataih tu????hmmm!! tggl g smggu ag!! mk aku msti nk g jln2 last mnit!! dkt2 nk buka skul.. bru dia ajk jum p.... jum p sana.......!! hmmm!!! tp syukur lah bwak gak aku jln2 an2???
                       hmmmm!!!!!

tp cuti lma2 busan gak an!!! tatw nk wat pa!!!adus!! my lalink pon blik kg!! tp mcm la aku leyh jmp dia sgt!! kdg2 cian gak kat dia..dia pnat2 blik .... tp aku xleyh jmp dia!! errmmm tp cm la dia kisah jmp aku ka dak!! (pandai2 ja aku) hayyy!!! 

No comments:

Post a Comment